perjantai 9. elokuuta 2013

Bohemian

Välillä ompeluksia itselle. Ottobren Bohemian 5/09, aika kiva kaava. Tämä jopa istuu päällä, vaikka alempi kuva hieman toisin väittää. Jännitin mahtuuko koko 38 päälle joustamattomasta kankaasta, mutta sehän oli juuri sopiva. Kaavaa pidensin 8cm. 

Olen tainnut ylittää itseni ompelun saralla. Ihan käytettävä tunika, taskut ja kaikki. Helppo kaava, aikaa tämän valmistamiseen saatiin ystävän kanssa kyllä kulumaan useampi tunti. Ohjeet olivat englanniksi, joten ihan itse saatiin ompeluohjeet keksiä. Kylllä kannatti. Taitaa tulla kaava käyttöön uudelleenkin. Kangas perinteisesti kirpparilta. 

4 kommenttia:

  1. Jumpe, tämmösiä kun kattelee niin entistä enemmän puskee läpi ajatus että "kyllä-minä-vielä-itselleni-vaatteita-ompelen"! Tähän asti kyllä toi kangashamstraus on toiminu ajoittain liianki hyvin, mut enpä oo uskaltautunu ensimmäistäkään vaatetta itelle tekemään. Kerran MELKEIN ilmoittauduin opiston vaateompelukurssille, vaan sitten kuitenki jänistin viimehetkillä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen ollut melkein aina koulussa puutöissä. Vasta aikuisena olen opetellut ompelemaan. =)

      Poista